Pages

Thursday, September 2, 2010

Dua Jiwa Satu Hati..

Lirik lagu nyanyian LESTARI, bagai terngiang-ngiang di pendengaranku..Ya Allah sedihnya aku rasakan..tak sangka yang perkara ini benar-benar terjadi dalam hidup aku..Aku tak tau nak luahkan bagaimana peritnya perasaaan yang aku alami pada saat ini..Perkenalan yang tanpa sengaja telah membibitkan rasa sayang antara kami..aku tak tau yang sebenarnya ada wanita lain dalam hidupnya..Sungguh aku tak tau..kalau aku tau tak mungkin aku akan sambut perkenalan daripadanya. Mana mungkin aku tau dan sebaliknya jika aku tau sekalipun dier hanya akan bgtau kawan biasa jer..simpati kat dier..ermm..entahlah aku tak tau apa yang perlu aku lakukan..aku penat sangat..so bila dah tau rentak dier, aku rasa better aku back off, aku lepaskan dier, sbb bagi aku buat apa kita nak bersama dgn lelaki yang penakut dan tak der pendirian..arrgghh aku tak tau kenapa dier susah sgt nak buat keputusan..takperlah bg aku senang jer, org yang tak menghargai cinta yang kita berikan kalau kita still lagi nak bersama dan menaruh harapan pada dier, aku rasa org tu yang paling BODOH!! bagi aku cinta tak pernah buta, tapi hanya org yang membutakan diri dan matanya kerana cinta..TAPI BUKAN AKU..bagi aku senang..BERCINTA TAK SEMESTINYA KITA DAPAT MEMILIKI..agree or not, thats the reality of life..Apapun yang aku hadapi sekarang nie, hidup mesti diteruskan..Allah maha mengetahui atas tiap-tiap sesuatu..dan apa yang mampu aku lakukan ialah berdoa agar kebahgiaan akan menjadi milik aku satu hari nanti..BILA, MASA dan KETIKANYA..Aku tak tau..yang aku tau..aku akan terus melangkah ke hadapan dan tak mungkin aku kan berpaling lagik..

No comments:

Post a Comment