Pages

Friday, February 4, 2011

my dreams..

Alhamdulillah masih lagi bernafas di muka bumi nie..ku bersyukur kepadamu Ya Allah atas segala kurniaanmu. Sebenarnya dah lama gak tak update blog..so hari nie tetiba dapat entri baru..impianku..my dreams. Insyaallah impianku dan arah matlamat aku sekarang ingin menjadi freelance designer, dengan niat membantu kengkawan aku yang berbisnes yang mungkin tidak tahu bgaimana nak mendapatkan khidmat designer utk menghasilkan bisnes kad ataupun identiti korporat mereka. Memetik kata-kata Jutawan Internet Irfan Khairi, jadikan minat, sebagai satu kerjaya ataupun sesuatu yang boleh mendatangkan pendapatan. Insyaallah sedang berusaha ke arah itu..Kekadang aku terpk kenapa tak aku gunakan bakat yang Allah berikan kepada aku utk membantu org lain..khususnya kengkawan yang aku kenal yang menjalankan perniagaan. Mungkin di sebabkan kos mereka risau utk mendapatkan khidmat designer..hehe..Sekarang nie dapat job tuk mencipta logo bagi sebuah homestay kenalanku di Melaka..dan perniagaan kedai jahit, Koleksi Alfiza kepunyaan kakak angkatku..Along Tini..alhamdulillah..untuk permulaan nie terpulang lah kepada dierorg nak bayar berapa, apa yang aku tahu, niat aku ikhlas utk menolong mereka yang memerlukan khidmat seorang designer..insyaallah..semoga Allah memudahkan segala urusan aku utk menjadi seorang freelance kini dan selamanya..amin.

No comments:

Post a Comment