Pages

Wednesday, September 1, 2010

01092010

Siapakah kita untuk menafikan dan mempertikaikan ketentuan Illahi..Allah maha mengetahui atas tia-tiap sesuatu dan dier maha mengetahui atas apa yang kita kerjakan. Sesungguhnya segala dugaan yang mendatang semakin mematangkan diri aku..alhamdulillah ku bersyukur kepadamu Ya Allah kerana memberikan aku dugaan untuk kau menguji sejauh mana kesabaranku..Bila kita sayang seseorang tak bermakna kita dapat memiliki nyer..itulah lumrah alam percintaan, bila kita sayang ada kalanya terpaksa kita lepaskan..Mungkin dier bukan yang terbaik buat aku. Sesungguhnya cinta dan kebahgiaan yang kekal ialah bersamamu dan mengingatimu Ya Allah..Berikanlah aku kekuatan ketabahan dan kesabaran untuk aku teruskan kehidupan ini sehingga aku dapat mengecapi kebahgiaan yang diimpikan..

No comments:

Post a Comment