Pages

Monday, September 6, 2010

Ya Allah...

Ya Allah berikanlah aku kekuatan, untuk aku menempuh segala dugaanmu..

Tidak dapat dinafikan, bertapa terasa sunyi hidup nie tanpa insan yang bergelar kekasih..air mata jangan cakaplah, kekadang mengalir tetiba tanpa diketahui puncanya. Mungkin ianya berlaku ketika aku terimbau kembali kenangan lama bersama dier..Aku pasrah dan aku redha Ya Allah andai ini takdir buat aku..bukan apa bila aku menangis tu bukanlah bermaksud aku lemah dan aku sedih, tapi ianya merupakan satu cara untuk aku kurangkan rasa perit yang aku tanggung selama ni..bagi aku cukuplah bila aku menangis aku dapat ringankan akan kesedihan yang melanda diri aku sekarang nie..nasib baiklah aku bukan jenis suka bermake-up..kalau tak naya jer..mata aku tetiba jadi macam PONTIANAK HARUM SUNDAL MALAM..hahaha..mana tak nyer..lunturlah segala mak nenek yang ada kat mata nie..hehe..

Kadang kala, bila aku baca dan lihat pasangan kekasih yang sentiasa ada untuk pasangan masing-masing, aku sebak dan kekadang aku terfikir, adakah peluang untuk aku mengecapi kebahgiaan sebegitu..Ya Allah berikanlah aku hati yang tabah dan pemikiran yang waras, supaya dalam keadaan ini tiada apa yang datang mengganggu mengambil kesempatan terhadap situasi aku ini..Ya Allah kepadamu lah aku bermohon agar dijauhkan aku dari segala perkara mazmumah dan dekatkanlah diriku kepada perkara-perkara mahmudah..amin ya rabbal alamin.

No comments:

Post a Comment