Pages

Friday, December 16, 2011

Alhamdulillah

Aku bersyukur kepadamu Ya Allah,atas rahmat dan izinmu..atas segala dugaan yang kau berikan kepadaku..aku kini bergelar seorang isteri. Tanggal 25/11/2011 pasti akan aku ingati apabila pada tarikh itulah aku telah bergelar isteri kepada suamiku yang dulunya tunangku. Rasa macam tak percaya jer dah jadi isteri orang. Alhamdulillah segala yang dirancang terlaksana dengan jayanya, majlis kedua-dua belah pihak dapat disempurnakan tanpa sebarang masalah. Amatlah berisiko apabila mengadakan majlis dalam keadaan cuaca yang tak menentu nie..rasa nak hujan, hujan, kalau rasa nak panas, panas..hehe..dah orang kata kan..manusia nie hanya mampu merancang, Allah yang menentukan. Sungguhpun bergitu kita boleh berdoa, dan jangan berserah bulat-bulat.

dibawah nie ada beberapa keping gambar semasa majlis perkahwinan aku.



gambar berbaju pink majlis di sebelah lelaki.


baju biru majlis di sebelah aku.

No comments:

Post a Comment