Pages

Tuesday, April 20, 2010

1996..

antara kenangan yang tak leh lupa ialah bila ada senior nak berkenalan dengan aku..haha..kelakar sangat kalau diingat semula..pertama kali kenal ngan dia masa outing kat pekan masjid tanah. Lepas tu dapat note dari die, posman kak katy..hehe..to budak cute yang tak tau nama..sabar jerlah..tgk tulisan dia memang cantik sangat..kalah orang perempuan..hehe..seriusly masa mula dapat surat tu tak kenal sapa dia yerlah risau gak kot ada member yang saja nak perdajalkan aku kan..maklumlah budak asrama..then bila dah selalu balas membalas surat tu rasa macam rapat pulak..then ada satu hari tu (tak taulah kategori apa mamat nie, tapi memang hensem hehe)..aku baru pas mandi , disebabkan asrama perempuan mengadap dewan makan dan ada laluan ke asrama lelaki so terpaksalah pakai baju dengan lengkap..masa aku baru kuar dari shower tu, aku dah perasan kan dier pakai baju lain..then bila dier nampak aku pakai baju merah, huhu..boleh tak dia berlari balik ke asrama then tukar pakai baju melayu warna merah..Ya Allah malu nyer..bila masuk dewan, semua tekak dalam tu sakit..arggh tidak..notty boy..

No comments:

Post a Comment