Pages

Tuesday, April 20, 2010

1996...

kenangan dengan abg angkat nie memang indah bila dikenangkan balik..hehe..kalau outing mesti dah janji sama nak keluar dan jumpa. Tempat sasaran biasalah area pekan masjid tanah..huhu..sekarang nie memang dah berubah betul..compare masa tahun 1996 dulu...

then tanpa disangka keputusan PMR dah keluar..(sorrylah guys..terpaksa skip terus..hehe..sebab kalau nak citer lagik pasal abg angkat aku nie memang confirm u all ngantukz..hehe..)huhu..sebelum PMR nyer result keluar pun aku dah agak mesti math aku tak best dgn sains..tak taulah napa..otak ni tak leh terima subjek matematik..igt dulu masa kelas math (Cikgu Kalsom)..aku mesti tertido..haha..lawak nyer..so bila dah kuar result tu dah jangka dah..so sebab kan keputusan yang setara tu..hehe..aku kena pindah ke sekolah kampung atas alasan aku duk asrama main-main..huhu..terpaksa lah berpisah ngan abang angkat dan kengkawan..huhu..

Masa hari terakhir aku di asrama, abang angkat aku sempat jumpa aku..dier kasi sebotol air tin..huu..sedihnya masa nie..tak disangka pertemuan terakhir aku ngan abang angkat aku then kitaorg lost contact..

No comments:

Post a Comment